söndag 11 oktober 2009

Vägen känns lång

Min älskling,

Jag saknar dig så mycket! När jag kom ner till Vadstena efter att ha varit i Stockholm och jobbat kom du alltid och mötte mig på den här vägen... Det var så underbart att se dig och Shady komma och välkommna mig till vår eget paradis, vår oas. Solen sken på oss och rapsfälten stod i full blom, nästa vecka var det vallmon som blommade på samma fält. Det var underbart, livet var underbart tillsammans med dig. Ta mig tillbaka till livet för två veckor sen, då hade vi spelat för utsålda hus och allt var på topp. Du var på topp, du är bäst! Kvällen avslutades hos våra vänner med god mat och musik in på småtimmarna, en magisk kväll...

Dagen har vi spenderat med våra killar, pratat med dig och om dig, vilken unik, generös och kärleksfull kille du är. Det finns verkligen bara en som du! Som lyfter oss alla till vad vi är idag, vad skulle vi vara utan dig? Du ger oss mod till att vara allt vi någonsin kan bli, du är underbar, du ger oss kraft!

Vi ses i drömmarnas land, jag längtar efter dig! Puss kram love

1 kommentar:

  1. Det sägs att det tar ett år innan den akuta sorgen lägger sig. Man måste uppleva varje högtid, varje ställe osv en gång efteråt. Sen lättar det säger man. Det är svåra dagar du kommer uppleva. Varje högtid han inte är med dig, varje födelsedag, varje besök på de ställen där ni har speciella minnen. Det kommer värka djupt i bröstet. Jag är med dig i tanken hela vägen.

    Kram

    SvaraRadera